Mengapa Masalah itu Datang?

Mengapa masalah itu datang?

Masalah oh masalah kenapa engkau datang?Tiap hari datang mulu.Apa nggak bosen?Apa nggak capek?hoho itulah masalah datang kadang membawa bingung dan kadang datang membawa pusing.Kenapa ya? kita selalu ingin lari dari masalah tanpa menyelesaikan masalah itu dengan tepat,akurat dan cepat.Hayo kenapa?seolah olah masalah itu hal yang sangat berat hingga kadang kita tak mengenal diri kita sendiri.Lalu mengapa ya masalah itu datang?

1.Sebagai penguji kesabaran

Masalah memang menguras tenaga dan pikiran.Kadang kita merasa lelah dan putus asa,ingin segera mengakhiri masalah itu dengan cara yang cepat tapi tidak tepat dan berusaha lari dari masalah.Tapi tahukah kamu?lari dari masalah bukanlah solusi  yang tepat untuk menyelesaikan masalah.Malah apabila kita lari dari masalah,masalah itu bukannya tuntas tapi malah bertunas.Hehe….

Oleh karena itu,untuk mencegah masalah itu bertunas kita sabar aja menghadapi masalah dibuat slow aja,tetap tenang.Pikiran di fresh in biar nggak beban.Tapi bukan berarti sabar kita diam lo ya?!kita juga harus melakukan sesuatu agar masalah itu cepat beres tak bertunas tapi dengan cara yang baik dan ingat sabarrrrrrrr.

2.Untuk mengingat Allah

Kita mungkin terlalu terlena dengan kesenangan dunia sehingga kita lupa akan Sang Pencipta.Maka dari itu,Allah menurunkan masalah kepada kita agar kita ingat kmbali kepada Allah,Sang Pencipta.Ingat tujuan hidup kita di dunia ini hanya kepada Allah

3.Tanpa masalah hidup kita jadi hambar.

Ya jika hidup kita selalu baik  berjalan selalu datar.Maka nggak asyik dong.Ibaratkan film apabila tanpa konflik pasti nggak serukan.Ingat setiap masalah pasti ada solusinya kok.SEtelah ada hujan pasti ada pelangi….Ingat ya !!pelanginya kalo nggak nemu berarti ada di aku hehehe

Semoga artikel ini bermanfaat dan membantu…jangan lupa tinggalkan  like dan komentar.Terimakasih

Iklan

Rindu

Dulu

disinilah aku menghabiskan waktuku

untuk menuntut ilmu

disinilah aku menghabiskan hari hariku

dengan teman dengan sahabat dengan guru.

Dari mereka

aku mendapatkan berbagai ilmu

dari mereka aku bisa belajar arti hidup.

Aku sungguh merindukan tempat ini.

Tempat pertama aku belajar arti kedewasaan.

Hari hari kulewati bersama mereka.

Dengan sejuta senyuman.

Tak selamanya hari hari disini selalu indah.

Masalah pasti datang silih berganti.

Tapi tidak dengan masalah

kita memutuskan silaturahmi,

justru dengan masalah

hubungan silaturahmi kita bisa erat

Sungguh,

aku merindukan tempat ini

dan juga kenangan disini.

Kenangan yang teramat indah

dan tak bisa kulupakan.

Akankah diriku masih bisa?

berpijak di tempat ini dan flashbck kenangan disini?

IMG_2107.JPG

singiran mawar putih

Disini saya akan membagikan sebuah syiiran  mawar putih.Selamat menikmati……

ILAHI LASTU LIL FIRDAUSI AHLA                     WALA AQWA ‘ALANNARIL JAHIMI

FAHABLI TAUBATAN WAGHFIR DZUNUBI      FAINNAKA GHOFIRUDZ DZANBIL ‘ADZIMI

Alhamdulillah sepindahe kulo muji                Dateng Alloh Moho Agung Moho Suci

Mboten supe solawat salam ing jeng Nabi    sak keluargo soho dumateng sohabi

 

Asmanipun singir niki mawar putih                supoyo ngibadah kito saget bersih

Tiyang gesang gadah nyowo gadah rogo       karo pisan butuh rekso lan dijogo

 

Lamun rogo kurang mangan mesti kuru        lamun nyowo kurang ngilmu gampang kliru

Lamun rogo daharane sekul sayur                 daharane nyowo ngilmu lan pitutur

 

Kito kabeh kewajiban ngudi ngimu                kawit alit hinggo pejah campur lebu

Sopo wonge gelem ngamal tanpo ngilmu      ngamal kabeh olo becik dak tumuju

 

Sopo wonge tansah tongat mangan harom   iku podo gawe omah bar di obong

Mesti  kito kabeh iku duwe dosa                    mulo iku wajib tobat lan nelongso

 

Tobat iku kudu kapok moh nglakoni               kabeh ngamal ingkang olo dimareni

Sopo wonge duwe ngimu moh nglakoni         ing akherot cawisane manggon geni

 

Urip ono ngalam dunyo ora suwe                  koyo dene kito kabeh mampir ngombe

Lamun kito sampun sepuh nganti banget      mboten krungu ing pitutur lan pepenget

 

Bubur cuwer ager ager powan anget                        mboten kelebu sebab cangkem kancing rapet

Opor panggang sambel goreng krahos pahit dangu dangu mboten obah kados mayit

 

Eleng eleng pecat nyowo iku loro                  nyowo mangkat ing akherot saking ndonyo

Kari badan lumah lumah ono kloso                kerabat akeh sanak kadang podo teko

 

Den edusi den solati kaji jowo                        den rerempo den pikul dho podho nyonggo

Den pendemi den tutupi papan tigo               mayit ijen lang gumilang tanpo konco

 

Nyowo tilik maring badan telung dino           nyowo bali tangise keronto ronto

Eling eling uripojo bungah bungah                 ing akherot siro bakal nemu susah

 

Ing akherot siro bakal biso nemu                   opo wahe lakonmu bakal ketemu

Tombo ati iku limo awernane                                    sepisane moco qur’an sakmaknane

 

Kaping pindho wongkang soleh kumpulono   kaping telu solat sunat lakonono

Kaping papat dzikir wengi ingkang suwe       kaping limo weteng iro kudu luwe

Sopo wahe ingkang biso anglakoni                 insya Alloh nyuwune disembadani

Bejo temen duwe anak sregep ngaji              tembe akhir biso mulyo biso mukti

Tuno banget  anak ora gelem ngaji               tembe akhir urip tansah tanpo aji

Mugo wongkang gelem moco singir iki         adhem ayem banjur seneng lungo ngaji

Mugo mugo singir iki manfangati                  bapak ibu guru guru kulo ngaji

Maksud ipun mugi pengeran maringi                        pangapuran rohmat ingkang murakabi

Kulo nyuwun wekdal damel singir niki           mugi ugi kulo ikhlas keranten Robbi

Mugi dados lantaran kulo yen mati               khusnul khotimah imane ora lali

Mugi mugi wongkang moco singir iki                                      sregep ngaji lamun biso dilakoni

Mumpung mumpung lawang tobat isih mengo         ayo konco ngibadahe dho ditoto